niedziela, 26 czerwca 2016

Wywiad z Hilary dla AOL

W nowym wywiadzie dla AOL, Hilary mówi o muzyce i również zdradziła, że ma nowego menadżera. Oprócz tego powiedziała o nowym sezonie serialu "Younger" jak i o swoim synie.

Dz: Powinnam ci pogratulować, że serial "Younger" został przedłużony do czwartego sezonu, biorąc pod uwagę, że jesteś w trakcie kręcenia sezonu 3. Jak się z tym czujesz?
Hilary: To takie ekscytujące! Producent przyszedł do nas i nam  o tym powiedział, nie skończyliśmy wtedy kręcić nawet pierwszego odcinka trzeciego sezonu, ale musimy robić coś dobrze.

Dz: Drugi sezon zakończył się w intensywnym momencie dla twojej postaci. Kelsey jest po śmierci swojego chłopaka, Thada. Czy możemy się spodziewać, że to będzie mieć wpływ na trzeci sezon?
Hilary: Tak bardzo jak kocham Dana Amboyera, który gra Thada i Chada, to uważam, że to będzie dobre dla niej. Oczywiście, ludzie oglądają i pytają "Co ona robi z tym idiotą?!" ale ona jest w trakcie dokonywania wyborów, które podejmujemy mając 20 lat czy 30. Nie sądzę jednak, że w tym sezonie  znajdzie swoją 'prawdziwą miłość', ale spotka ją kilka doświadczeń, które pomogą jej w tej drodze.

Dz: Twój album Breathe In. Breathe Out został bardzo dobrze przyjęty przez fanów. Czego możemy się spodziewać od ciebie w przyszłości w odniesieniu do twojej muzyki?
Hilary: Tworzenie tego albumu było dla mnie ogromną zabawą, ponieważ nie wydałam muzyki od 7 lat, było to zupełnie inne doświadczenie dla mnie. Przemysł muzyczny bardzo się zmienił, a ja miałam syna. Jestem zupełnie inna osobą. Było fajnie i jestem z niego bardzo dumna, ale nie jest to album z którym chciałabym wyruszyć w trase. Myślę, że muzyka jest ważną częscią tego kim jestem, więc nigdy nie przestanę jej tworzyć. Byłam w studiu w ubiegłym tygodniu i po prostu bawiłam się trochę, pracuję z nowym menadżerem, to nadal jest w toku.

Brak komentarzy:

Prześlij komentarz