sobota, 26 marca 2016

Hilary Duff i Sutton Foster o finałowym odcinku "Younger"


Post zawiera spojlery! 
Dla Entertainment Weekly Hilary Duff i Sutton Foster udzieliły wywiadu o finałowym odcinku 2 sezonu serialu "Younger", zapraszam do czytania.

O dowiedzeniu się, że Thad ma bliżniaka, Chada..
Sutton: "To dla nas świetna wiadomość. Kochamy Dana. A jak zmarł Thad to byliśmy jak "Ahhhhh!", ale potem powiedział nam "Wprowadziliśmy do serialu jego brata bliźniaka Chada'"
Hilary: "Dan robi świetną robotę w stawaniu się inną osobą.. Jest to kolejna wersja Thada"

Czy Chad będzie nową miłością Kelsey?
Hilary: "Myśle że to może być miłość dla Kelsey przez dwa, trzy odcinki.. Kiedy jesteś w żałobie, możesz zrobić kilka dziwnych rzeczy, więc to może być ciekawe doświadczenie. Myślę że pojawią się nowe osoby dla Kelsey, a Chad może być problemem"

Kto jest najlepszym wyborem dla Lizy? Charles czy Josh?
Sutton:"Nie chcę wybierać! To jest dobra rzecz dla serialu: Oni mają realne i fantastyczne wybory. Oboje mają swoje wady i zalety. Jestem ciekawa jak to będzie się rozwijać"
Hilary: "To dla mnie bardzo trudne, bo kocham ich obojga jako ludzi. Dogadujemy się całą obsadą, a Nico jest zupełnie inne w stosunku do Piotra, ale gdybym mogła wybrać to wybrałabym Charlesa, chociaż kocham Josha i to jak działa na Lize. Wydaje mi się, że w trzecim sezonie Charles i Liza przeniosą swoje relacje do następnego poziomu."

Czego możemy się spodziewać w trzecim sezonie?
Sutton: "Myślę że będziemy odkrywać relacje Lizy między Charlesem i Joshem, to byłoby zabawne. Mam nadzieję, że Liza powie w końcu prawdę Kelsey, ponieważ to jedyna rzecz o której myślę "okej, ona naprawdę musi jej powiedzieć."
Hilary: "Myślałam dużo o tym, że Kelsey dowiaduje się prawdy, ale to jest w rękach pisarzy. Kelsey jest bardzo nieprzewidywalnym człowiekiem. Ona będzie zdewastowana i bardzo zła, dlatego że jest bardzo lojalną osobą. Kiedy ona cię kocha, wspiera i walczy dla ciebie, będzie pamiętać każdy moment, który spędziły razem i dbały o siebie nawzajem, będzie czuć się zdradzona. Moja zrelaksowana strona Kelsey chce powiedzieć "Dziewczyno, wiem to i wiedziałam już wcześniej"

Brak komentarzy:

Prześlij komentarz